לכל עסק יש חלון ראווה אשר מציג את תכלית העיסוק. חלון הראווה בעסק הינו הלוגו
כאשר פונים למעצב גרפי כדי שיעצב לוגו , יש לזכור כי הלוגו יהיה איתך מרגע הקמת העסק ועד {חלילה} סיומו,שינוי לוגו עלול להוות סוג של "יש בעיות בעסק ולכן צריך שינוי}, שימו לב שהלוגו של חברות כמו עלית, אוסם, קוקה קולה לא עבר שינוי מעולם!לכן, עיצוב לוגו חייב להתבצע, ללא פשרות, ע"י מעצב מוסמך, עדיפות גבוהה לבוגר מוסד לימודי מוכר בתחום. לוגו שיבוצע ברמה מקצועית ישרת את הלקוח ואת לקוחותיו. לוגו צריך גם להיות זכיר, כך שיצליח להעביר גם את חווית המותג. בטרם ביצוע הלוגו, יש לבצע חשיבה אסטרטגית וצרכנית , לאפיין את צרכי העסק ולנסות להטמיע עד כמה שאפשר את הרעיון בלוגו עצמו כדי שיהיה אמין שירותי ואיכותי
בניית לוגו הינו השלב הראשון בתחילת מיתוג העסק, הוא המיצוי הגרפי והעיצובי העומד מאחורי כל עסק והוא משדר מסרים ללקוח – חיוביים או שליליים, לכן אל תתפשרו על לוגו עד שתקלבו את התוצאנה הטובה ביותר
אפרת רבוכין מנהלת סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג עסקים 0522936195